Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bonjour,
Je m'appelle Dominique, je suis du sud ... de la Belgique.
J'utilise un 430X depuis 2021, sur un terrain de 17 ares (pelouse 11-12 ares). J'en suis pleinement satisfait, mais je rencontre un problème que je vais exposer dans un autre sujet pour solliciter votre aide.
Merci pour votre accueil dans ce forum !

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...